štvrtok 13. novembra 2014

Palacinky s ovocnou polevou

Pri tých školských povinnostiach, ktoré sa nakopili potrebujem dodať sacharidy a úplne som zabudla na klasické jedlo, ktoré zbožňujú nielen deti. Tak obyčajný recept, ktorý mi ani nenapadol aby som sa s ním podelila. Sladké, dobré, jednoduché a rýchle palacinky. Kto si dá? Od tých normálnych ich oddeľuje len múka, moje špecialitky a tá úžasná poleva.



Suroviny  (4 kusy):
ovsená múka (1 šálka, teda podrvené ovsené vločky)
mlieko (pol šálky)
vajíčko (1 veľké alebo 2 menšie)
vanilkový extrakt (1/2 ČL)
škorica (štipka)
soľ (štipka)
olivový olej (1 ČL)

Poleva:
mrazené, čerstvé ovocie (1/2 šálky)
voda (1/3 šálky)
med (podľa chute, ja som dala tak ½ PL)
škrob/ jahodový, malinový pudingový prášok ( 1 ČL)
na ozdobenie kokos, čokoláda

Postup:
Palacinková klasika, nebudem filozofovať. Všetky potrebné suroviny na cesto dáme do nádoby  a buď už rozmixujeme alebo zamiešame. Cieľom je urobiť jednoliate cesto J. No a poleva je tiež jednoduchá. Ovocie s vodou a medom dáme zovrieť, pridáme škrob a po chvíľke odstavíme. Palacinky podávame s polevou a dozdobíme podľa predstáv.


Mňam, mňam J ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára