nedeľa 1. februára 2015

Šťavnaté tvarohovo-kokosové mafiny

Keď teraz píšem kokosové, tak ozaj naozaj z veľkej časti kokosové, takže tí, ktorí túto surovinu neobľubujú, si neprídu na svoje. No inak sú šťavnaté, kyselkavé a sladké zároveň, napokon, to už závisí od Vás, čím ich obzvláštnite. Mafinky sú bez múky a inšpiroval ma iný recept, no keď som robila tie, hneď po upečení spľasli a nedržali svoj pekný tvar. Tieto sú už poupravené a nemalo by sa im nič stať.



Suroviny:
vajíčka (2 ks)
vanilkový extrakt (1 ČL)
med (2 ČL)
tvaroh (275 g)
biely jogurt (3 PL)
strúhaný kokos (80 g)

Postup:
V mojich klasických mafinových receptoch sa ako všade inde zmiešavajú suché a mokré časti zvlášť. Teraz si to zjednodušíme a všetko zmiešame spolu v 1 miske. Potom už len rozdelíme do formičiek. Ja som do niektorých dala kúsok horkej čokolády (dovnútra mafiny), na vrch môžeme dať ovocie (mrazené maliny, čučoriedky, jahody,...) a pečieme pri 200°, cca 20 minút. Po vybratí z rúry som ich trochu vylepšila madľovými kúskami a trochou nastrúhanej čokolády.

Odporúčam urobiť viac malých mafiniek ako zopár veľkých, takéto "jednohubky" sú omnoho chutnejšie. Ak sa teda do nich pustíte, prajem príjemné rýchle pečenie a dobrú chuť :) .


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára